Kutas Szklanka, czyli barwna podróż przez odmęty życia (autorstwa ...
Temat: Symantec Backup Exec V12
Symantec Backup Exec V12 Rozwiązanie Symantec Backup Exec 11d for Windows Small Business Server to doskonałe uzupełnienie oprogramowania Windows Small Business Server firmy Microsoft w wersjach Standard i Premium. Tworzenie kopii zapasowych, przywracanie danych, odzyskiwanie systemu po awarii, obsługa biblioteki z pojedynczym napędem, szyfrowanie oraz obsługa serwerów Microsoft Exchange i SQL, a także programu Backup Exec to najwyższy standard w dziedzinie odzyskiwania danych w oprogramowaniu Windows Small Business Server. Najważniejsze funkcje i korzyści * Pełna ochrona serwerów Microsoft Exchange, SQL oraz programu SharePoint Services. * Funkcje tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych na dyski (lokalne, zdalne i NAS)...
Źródło: emule-polska.pl/index.php?showtopic=46030
Temat: Nowe WINE 1.1.3 już do pobrania
...Uniksie czy Mac OS X. Zaletą narzędzia jest także to, że nie wymaga ono od użytkownika posiadania zainstalowanej na komputerze kopii Windows. W wypadku popularnych narzędzi do wirtualizacji, takich jak Parallels Desktop czy VMWare, ten wymóg musi być spełniony. Najważniejsze zmiany w WINE 1.1.3: - udoskonalony mechanizm instalowania emulowanych aplikacji, - poprawione działanie programu, - częściowe wsparcie trybu ddraw overlay, - lepsza
obsługa biblioteki crypt32, - udoskonalenie wsparcia dla serwera PulseAudio, - duża ilość poprawionych błędów zgłoszonych przez użytkowników. Wine 1.1.3
Źródło: searchengines.pl/index.php?showtopic=112689
Temat: GIA
Czym jest GIA? Jest to kolejna wirtualna maszyna do interpretowania języka skryptowego, którym jest LUA. Część z was może zna "luę", część nie (kiedyś się ptyałem o styl język skryptowego, pierwszy pascalopodobny to była właśnie LUA). Tym razem autor sklecił właśnie wirtualną maszynę LUA +
obsługa biblioteki growej ALLEGRO (coś co ja chciałem/chcę zrobić ). Mimo, że akceleracji sprzętowej nie ma, to i tak nie jest źle. Mamy obsługę IO, dźwięków, muzykę (midi/mod). Autor specjalnie nastawił projekt na tworzenie gierek SNES'opodobnych dlatego też mamy tylko jedną rozdzielczosc: 320x240, do tego dochodzi jeszcze filtr upiekszajacy 2xSAI (ci co grają na emulatorach starych konsol i automatów będą wiedzieli o co...
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=476
Temat: G. O. C. I. Z. T.
Miałem taki pomysł, ale
obsługa biblioteki i ogólnie dostosowanie się mnie przerasta. Może potem się przerobi. Będzie to odległa przyszłość.
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=22069
Temat: [GM] Obsługa biblioteki JBFMod
Obsługa biblioteki JBFMod.
Biblioteka JBFMod pozwala w Game Makerze na odtwarzanie modułów muzycznych - czyli modów, xmów i innych plików muzycznych w podobnym formacie. Zanim jednak przystąpimy do obsługi, dodam, że musimy najpierw zdobyć biblioteki jbfmod.dll i fbmod.dll, które są niezbędnę nam do działania. Dobrze, teraz już można zabrać się za kod.
W głównym obiekcie na planszy, niech to będzie obj_mod musimy...
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=741
Temat: [MinGW SDL] problem z kompilacją
Witam!
Mam problem z kompilowaniem programów z
obsługą biblioteki SDL pod Windows.
Jako edytora używam eclipse.
Natomiast jako kompilatora używam gcc dołączonego z MinGW.
Includy SDL-a przegrałem do katalogu include programu MinGW. Podobnie zrobiłem z plikami lib.
Problem polega na tym że jeżeli chcę kompilować jakikolwiem program z obsługą SDL-a wysakuje coś takiego:
make -k clean all
rm -f example.exe *.o core
g++ -c InitGL.cpp -lSDL
g++.exe: -lSDL: linker input file...
Źródło: forum.pcmaniak.pl/index.php?showtopic=30128
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plskrzydlatta.keep.pl