Temat: Zdejmujemy Blokady Z Chińskich Skuterów
...lecz na środkowym wgłębieniu. Treaz skręcamy wszystko spowrotem i osiągi skutera wzrastają.
Możemy zobaczyć czy uszczelka między gaźnikiem, a cylindrem jest poprawnie założona.
Jeśli nie to obracamy ją o 180 stopni zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
3.Kolejna blokada to tzw. Zawirowywacz spalin .
który dochodzi do rury od filtra .
Najlepiej obciać ten zawirowywacz przy samym wydechu i zaspawać otwór powstały przez obcięcie zawirowywacza.
4.Teraz zabieramy się za filtr powietrza.
Odkręcamy filtr .
Po odkręceniu widzimy plastikową rurkę którą wyjmujemy z filtra.
Po wyjęciu skręcamy filtr i możemy cieszyć się ze pozbylismy się kolejnej blokady.
5.Następna blokada to "różowy kabelek" znajdujący się pod panelem nadwozia który wysyła sygnały do CDI o prędkości tylnego koła.
Ten kabelek poprostu...
Źródło: forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=42171