Kutas Szklanka, czyli barwna podróż przez odmęty życia (autorstwa ...
Temat: Program do obliczania pola i obwodu
Jak to poprawnie zapisać?
mój kod teraz wygląda tak:
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
int Obwod(int nBok1, int nBok2)
{
return 2*(nBok1+nBok2);
}
int Pole(int nWartosc1, int nWartosc2)
{
return (nWartosc1*nWartosc2);
}
int main()
{
const int stala=10000;
cout<<" OBLICZANIE OBWODU I POLA PROSTOKATA";
cout<<"\n------------------------------------\n"<<'\n';
int nBok1;
cout<<"Podaj dlugosc pierwszego boku (cm): ";
cin>>nBok1;
cin.ignore();
int nBok2;
cout<<"Podaj dlugosc drugiego boku (cm): ";
cin>>nBok2;
cin.ignore();
cout<<"Obwod prostokata wynosi:...
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=54569
Temat: pole i obw trojkata rownanie okregu
...Ptolemeusza (nie napisze bo nie pamiętam), bo nie trzeba wtedy obliczać wysokości. Można też z iloczynu wektorowego: jesli a- jeden bok trójkąta b- drugi bok to pole równoległoboku o bokach a i b= 2* pole połowy równoległoboku=2*pole trójkąta o bokach a i b (kąta nie musimy znać, jeśli boki są podane za pomocą współrzędnych) Trochę niezbyt ściśle, ale chyba wiesz o co chodzi. Jeśli chodzi o obwód, to nie znam jakiegoś kosmicznego wzoru na
obliczanie obwodu trójkąta (np. powiązanego z polem i kątami) po prostu dodajesz długości boków, długość boku, którego wierzchołki są podane za pomocą współrzędnych chyba umiesz obliczyć. Może jeszcze dodam, że liczby a i b w równaniu okręgu to współrzedne jego środka.
Źródło: matematyka.pl/viewtopic.php?t=128957
Temat: Blokowanie wpisywania liter
Jak je zablokować w c++sie?
... cout << "\n!!!Pole kwadratu wynosi:!!!" << c * c << "\n \n" << endl;
wroc();
}
else if(aa == 2)
{
cout << "\n!Wybrales(as)
obliczanie obwodu!" << endl;
cout << "\nPodaj dlugosc boku kwadratu\n" << endl;
cin >> c;
cout << "\n ------------------------------------------------------------\n" << endl;
cout << "\n!!!Obwod...
Źródło: forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=41852
Temat: Problem z Megatutorialem Xiona
Uczę się z tym tutorialem. Jest świetny. Ale pojawił się błąd. Podane programy:
// ReturnValue - funkcje zwracające wartość #include <iostream> #include <conio.h> // --- funkcje pomocnicze --- // obwód prostokąta int Obwod(int nBok1, int nBok2) { return 2 * (nBok1 + nBok2); } // pole prostokąta int Pole(int nBok1, int nBok2) { return nBok1 * nBok2; } // --- funkcja main() --- void main() { std::cout << "
OBLICZANIE OBWODU I POLA PROSTOKATA " << std::endl; std::cout << "-----------------------------------------" << std::endl; std::cout << std::endl; int nDlugosc1; std::cout << "Podaj dlugosc pierwszego boku: "; std::cin >> nDlugosc1; int nDlugosc2; std::cout << "Podaj dlugosc drugiego boku: "; std::cin >> nDlugosc2; std::cout <<...
Źródło: eprog.pl/viewtopic.php?t=3798
Temat: Koło matematyczne w SP
...a. punkt, prosta, półprosta, odcinek, b. proste prostopadłe, proste równoległe, c. kąt, porównywanie kątów, mierzenie kątów, d. kąty wierzchołkowe, kąty przyległe, e. trójkąt, nierówność trójkąta (dla długości boków), f. konstruowanie i klasyfikacja trójkątów, g. suma kątów w trójkącie, h. czworokąty: trapezy, równoległoboki, prostokąty, kwadraty, romby, i. przykłady wielokątów,
obliczanie obwodu wielokąta, j. pole kwadratu, prostokąta, równoległoboku, trójkąta, trapezu, obliczanie pól w sytuacjach praktycznych, k. koło i okrąg, cięciwa, średnica, promień, l. skala i plan. 20. Rysuje figury geometryczne, konstruuje na geoplanie. 21. Bryły: a. graniastosłupy proste i ostrosłupy; ich siatki i modele, b. walce, stożki, kule â rozpoznawanie w sytuacjach praktycznych, c. pole powierzchni i...
Źródło: matematyka.pl/viewtopic.php?t=149738
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plskrzydlatta.keep.pl